29 Ağustos 2014 Cuma

Ufak İhtiyaçlar


Evlilik hazırlığı yapan biri olarak, ev ihtiyaçlarının saymakla bitmeyeceğini söyleyebilirim. Çünkü çeyiz hazırlığı gibi fazlasıyla ayrıntının olduğu o süreç bir yana, nikaha aylar kala ev eşyalarının alınmaya başladığı bu yeni süreçte de bir hayli yoruluyorsunuz. Bir kere ihtiyaçlar listesi bitmek bilmiyor! Kafam karışmasın diye yaptığım listeden her ne kadar silinenler fazlaymış gibi görünse de, önemsiz olarak gördüğüm ve son günlere bıraktığım ihtiyaçların da azımsanmayacak kadar fazla olduğunu söyleyebilirim. Elbette bunda benim de suçum var. Çünkü önemsizmiş gibi görünen, ancak günlük kullanımda işe fazlasıyla yarayan birçok eşya var. 

Eminim sadede gel de neyi almayı unuttuğunu yaz diye düşünüyorsunuzdur şuan. Evet, ben maalesef ütü almayı akıl ettim ama ütü masası almayı unuttum! Üstelik bunu da tamamen şans eseri anımsadım. Çünkü maillerimi kontrol ettiğim sırada gördüğüm bir Evidea.com bülteninde yer alan kampanya sayesinde birden bire almayı unuttuğum eşyalar aklıma geliverdi. Bu nedenle hemen Evidea.com'a girdim ve ütü masası modelleri arasından hoşuma gidebilecek bir şey aramaya başladım. Ütü masası dediğin nedir ki diye düşünmeyin lütfen, insan yeni evine aldığı minicik bir toplu iğneye dahi özeniyor bu zamanlarda... Ütü masası çeşitlerine bakarken bilinen modellerden başka, ahşap dolaplı şirin ütü masalarının da olduğunu gördüm. Bu ütü masalarının altında her yere kolayca götürmenizi sağlayan tekerlekler var ve genellikle de 3 adet hasır sepetten oluşan çekmeceleri var. Bu çekmecelere ütülenecek giysilerinizi, ütü sırasında kullanacağınız gereçleri ve ütünüzü yerleştirebilirsiniz. Üstelik kapaklı oldukları için fazla yer kaplamazlar ve evinizi güzelleştirecek desenlere sahiplerdir. İşte bu nedenle ben de pembe beyaz çiçek desenlerine sahip çekmeceli bir ütü masası satın aldım. Daha sonra da mutfak ürünleri kategorisine girerek gene almayı unuttuğum bir diğer ürün olan saklama kabı modellerinden satın aldım. Değişik boylarda birçok farklı renkte saklama kabı alarak mini alışverişimi tamamladım ve bir telaşın daha sonuna geldim. Üstelik çok da uygun fiyatlarla gerçekleştirdim bunu!

Son olarak, eğer siz de benim gibi ihtiyaçlarınızı tamamlamak istiyorsanız, Evidea.com'un iyi bir online alışveriş seçeneği olduğunu bilmenizi isterim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder