16 Şubat 2014 Pazar

Filmlerdeki Gibi Bir Jaluzi

Üniversiteye girerken en büyük hayalim eve çıkmaktı. İlk senemi acemi olarak evde geçirmektense yurtta geçirip hem çevre edinmeye hem de şehri öğrenmeye karar verdim. Ve ilk senemiz bitti. Liseden en yakın arkadaşım da İstanbul’da okuduğu için beraber eve çıkma kararı aldık.


4 yıldır en yakın arkadaşım olan Ezgi ile ev bakmaya başlamıştık. Günler süren arayışımızın sonunda içimize sinen bir ev bulduk. Eşya ayarlamak ise toplamda 1 haftamızı aldı. Ve sonunda evimizi adam edebildik. Şimdilik her şey yolunda gibi. Fakat benim aklımda küçük ayrıntılar var. Mesela kendi yapacağım ayakkabılık ve perde yerine kullanacağım jaluzi.
Filmlerde gördüğümüz, hani ofiste birine gizlice bakmak için parmaklarla aralanan jaluziler vardır. İşte tam olarak onlardan almayı düşünüyorum. Metal jaluziler daha hoş gibi duruyor. Ama belki fiyatlarından ötürü görünüşünde çok az fark olan plastik jaluzilere de yönelebilirim.

Bir diğer eşya ise ayakkabılık. Mahallemizdeki marangozdan tahtalar kestirdim ve kendi ayakkabılığımı kendim yapmaya karar verdim. Bittiğinde onu rengarenk boyayınca mükemmel olacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder