6 Şubat 2014 Perşembe

Mobilya Alışverişim

Yatak odamı tekrar dekore etmeye karar verdikten sonra yeni bir yatak, gardırop ve perde almıştım. Ufak tefek diğer ihtiyaçlarımı da karşıladım ama bir türlü istediğim gibi yatak odama yakışacak komidin ve şifonyer bulamamıştım. Pek çok dükkan gezmeme rağmen hiç biri nedense baktıklarımın içime sinmedi. Nerden bulacağım konusunda kararsız kalmıştım ve artık daha fazlada dolaşmak istemiyordum. İnternette komidin ve şifonyer aratmaya başladım. Evidea’da çok uygun fiyata, çok güzel ürünler bulabildim.
Evidea’yı uzun uzun inceleyince buradan alışveriş yapmak aklıma yattı. Pek çok komidin modelini inceledim. En sonunda yatak odama yakışacak bir komidin bulabildim. Normalde dokunmadan kolay kolay bir ürün almam ama bu site bana güvenilir geldi. Güvenmekte de haklıymışım açıkçası ki çok memnun kaldım. Aldığım komidin tam odama göreydi. Şifonyer için biraz daha inceleme yapmak istedim, ikisini aynı anda almamıştım ama keşke aynı anda alsaymışım. Komidinden memnun kalınca hemen şifonyerinde siparişini verdim.
Evidea beni hiç yanıltmadı. Şifonyerde komidin gibi tam görselde gördüğüm ürünün aynısıydı. Odamı sonunda istediğim gibi yeniden dekore edebildim. İnternette ilk defa yaptığım bu alışverişin olumlu olması benim için çok önemliydi. Tam istediğim gibi ürünleri bulup, aldığım için mutluyum. Ne komidinde nede şifonyerde bir aksaklık çıkmaması beni rahat ettirdi. Bundan sonra gerekli ihtiyaçlarımı internetten satın alabileceğimi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder